Sedutan Filem Pendekar Bujang Lapok

Sedutan filem ini menarik minat saya dalam muhasabah diri kita sebagai seorang guru.

Friday, March 6, 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada anak-anak didik saya. Sudah lama saya tidak berkongsi maklumat menerusi blog saya ini. Pelbagai alternatif gajet dan aplikasi yang ada memberikan ruang yang rencam kepada kita untuk berkomukasi.Saya berazam untuk menghidupkan kembali Blog Cikgu Zawiyah agar dapat dimanfaatkan oleh anak-anak didik kesayangan saya pada tahun 2015 kelas 4 & 5 Sains Sukan, dan 4 Sains. Harapan saya semoga blog ini akan menjadi wahana ilmu yang mampu meningkatkan kemahiran berbahasa Melayu. Saya mengambil kesemapatan ini untuk mengucapkan Selamat Maju Jaya untuk Ujian Berkala 1 bermula pada hari Isnin ini 9 Mac 2015. 5SS jadikan impian yang kita ukir satu kenyataan.Insyaalah!

No comments:

Post a Comment